Ticker

3/recent/Posts

سرچ انجن صفحات کی درجہ بندی کیسے کرتے ہیں؟ - - باب 1.3 - سرچ انجن آپٹیمائزیشن کی مکمل گائیڈ 2022 || How search engines rank pages || LETS EARN WITH AZHAR

 


جیسا کہ ہم نے SEO کا پہلا باب شروع کیا ہے اور ہم نے پہلے باب کے پہلے حصے پر بحث کی ہے جسے ہم نے باب 1.2 کہا ہے۔

اب آگے بڑھنے کا وقت ہے۔

تو آج ہم پہلے باب کے تیسرے حصے پر بات کرنے جا رہے ہیں جو کہ " سرچ انجن صفحات کی درجہ بندی کیسے کرتے ہیں؟" کے نام سے جانا جاتا ہے۔ 


باب 1.3

 سرچ انجن صفحات کی درجہ بندی کیسے کرتے ہیں؟

مواد کو دریافت کرنا، کرال کرنا، اور انڈیکس کرنا اس پہیلی کا محض پہلا حصہ ہے۔ جب صارف تلاش کرتا ہے تو سرچ انجنوں کو مماثل نتائج کی درجہ بندی کرنے کا طریقہ بھی درکار ہوتا ہے۔ یہ سرچ انجن الگورتھم کا کام ہے۔


ہر سرچ انجن میں ویب صفحات کی درجہ بندی کے لیے منفرد الگورتھم ہوتے ہیں۔ لیکن چونکہ گوگل اب تک سب سے زیادہ استعمال ہونے والا سرچ انجن ہے (کم از کم مغربی دنیا میں)، یہی وہ ہے جس پر ہم اس گائیڈ کے باقی حصوں میں توجہ مرکوز کرنے جا رہے ہیں۔

گوگل کے پاس 200+ رینکنگ فیکٹرز مشہور ہیں۔

کوئی نہیں جانتا کہ درجہ بندی کے یہ تمام عوامل کیا ہیں، لیکن ہم ان اہم عوامل کے بارے میں جانتے ہیں۔


آئیے ان میں سے چند ایک پر بحث کرتے ہیں۔

1) بیک لنکس

2) مطابقت

3) تازگی

4) ٹاپیکل اتھارٹی

5) صفحہ کی رفتار

6) موبائل دوستی


بیک لنکس

بیک لنکس گوگل کے سب سے اہم درجہ بندی کے عوامل میں سے ایک ہیں۔

گوگل کے سرچ کوالٹی کے سینئر اسٹریٹجسٹ اینڈری لیپٹسیف نے 2016 میں ایک لائیو ویبینار کے دوران اس کی تصدیق کی۔ جب ان سے درجہ بندی کے دو اہم ترین عوامل کے بارے میں پوچھا گیا تو ان کا جواب سادہ تھا: مواد اور لنکس۔

بالکل۔ میں آپ کو بتا سکتا ہوں کہ وہ [سب سے اوپر دو درجہ بندی کے عوامل] کیا ہیں۔ یہ مواد ہے۔ اور یہ آپ کی سائٹ کی طرف اشارہ کرنے والے لنکس ہیں۔

لنکس 1997 سے گوگل میں درجہ بندی کا ایک اہم عنصر رہے ہیں جب انہوں نے PageRank متعارف کرایا، جو بیک لنکس کی مقدار اور معیار کی بنیاد پر ویب صفحہ کی قدر کو جانچنے کا ایک فارمولا ہے۔



جب ہم نے ایک ارب سے زیادہ صفحات کا تجزیہ کیا، تو ہمیں صفحہ سے منسلک ویب سائٹس کی تعداد اور گوگل سے حاصل ہونے والی آرگینک ٹریفک کی مقدار کے درمیان واضح تعلق پایا۔


تاہم یہ سب مقدار کے بارے میں نہیں ہے کیونکہ تمام بیک لنکس برابر نہیں بنائے جاتے ہیں۔ چند اعلیٰ معیار کے بیک لنکس والے صفحہ کے لیے یہ بالکل ممکن ہے کہ بہت سے کم معیار والے بیک لنکس والے صفحہ کو پیچھے چھوڑ دیا جائے۔

اچھے بیک لنک کی چھ کلیدی خصوصیات ہیں۔


آئیے دو اہم ترین چیزوں پر گہری نظر ڈالتے ہیں: اختیار اور مطابقت۔


لنک اتھارٹی

مستند[اتھاریٹیٹو] صفحات اور ویب سائٹس کے بیک لنکس کا عام طور پر درجہ بندی پر سب سے زیادہ اثر پڑتا ہے۔

آپ اتھارٹی کی تعریف کیسے کرتے ہیں؟ SEO کے تناظر میں، مستند[اتھاریٹیٹو] صفحات اور ویب سائٹس وہ ہیں جن میں بہت سے بیک لنکس یا "ووٹ" ہوتے ہیں۔


احرف (Ahref) میں، ویب سائٹس اور صفحات کی متعلقہ اتھارٹی کا اندازہ لگانے کے لیے ہمارے پاس دو میٹرکس ہیں:

ڈومین ریٹنگ (DR): 0-100 کے پیمانے پر ویب سائٹ کی متعلقہ اتھارٹی۔

یو آر ایل کی درجہ بندی (یو آر): 0-100 کے پیمانے پر کسی صفحہ کی متعلقہ اتھارٹی۔

آپ احرف کے سائٹ ایکسپلورر میں کسی بھی ویب سائٹ یا ویب پیج کی اتھارٹی چیک کر سکتے ہیں۔


لنک کی مطابقت

متعلقہ ویب سائٹس اور ویب پیجز کے لنکس عموماً سب سے زیادہ قیمتی ہوتے ہیں۔


گوگل اپنے صفحہ پر مفید صفحات کی درجہ بندی کے تناظر میں مطابقت کے بارے میں بات کرتا ہے کہ تلاش کیسے کام کرتی ہے۔

اگر موضوع پر دیگر نمایاں ویب سائٹس صفحہ سے منسلک ہیں، تو یہ ایک اچھی علامت ہے کہ معلومات اعلیٰ معیار کی ہے۔

اگر آپ سوچ رہے ہیں کہ مطابقت کیوں اہمیت رکھتی ہے، اس کے بارے میں سوچیں کہ چیزیں حقیقی دنیا میں کیسے کام کرتی ہیں۔ آپ اپنے شیف دوست کے مشورے پر بھروسہ کریں گے جب آپ اپنے ڈاکٹر دوست کے مشورے پر بہترین اطالوی ریستوراں تلاش کریں گے۔ لیکن اگر آپ بلی کے کھانے کی سفارشات تلاش کر رہے تھے، تو یہ اس کے برعکس ہوگا۔


مطابقت

گوگل کے پاس صفحہ کی مطابقت کا تعین کرنے کے بہت سے طریقے ہیں۔

سب سے بنیادی سطح پر، یہ تلاش کے استفسار کے طور پر ایک جیسے مطلوبہ الفاظ پر مشتمل صفحات کو تلاش کرتا ہے۔


لیکن مطابقت مطلوبہ الفاظ کی مماثلت سے کہیں زیادہ ہے۔

گوگل یہ جانچنے کے لیے تعامل[انٹریکشن] کا ڈیٹا بھی استعمال کرتا ہے کہ آیا تلاش کے نتائج سوالات سے متعلق ہیں۔ دوسرے الفاظ میں، کیا تلاش کرنے والوں کو صفحہ مفید لگتا ہے؟


جزوی طور پر یہی وجہ ہے کہ "ایپل" کے تمام سرفہرست نتائج ٹیکنالوجی کمپنی کے بارے میں ہیں، پھل کے نہیں۔ گوگل بات چیت کے اعداد و شمار سے جانتا ہے کہ زیادہ تر تلاش کرنے والے پہلے کے بارے میں معلومات تلاش کر رہے ہیں، نہ کہ بعد میں۔

تاہم، بات چیت کا ڈیٹا گوگل کے ایسا کرنے کے واحد طریقہ سے بہت دور ہے۔

لوگوں، مقامات اور چیزوں جیسے اداروں کے درمیان تعلقات کو سمجھنے میں مدد کے لیے Google نے بہت سی ٹیکنالوجیز میں سرمایہ کاری کی ہے۔ نالج گراف ان ٹیکنالوجیز میں سے ایک ہے، جو بنیادی طور پر اداروں اور ان کے درمیان تعلقات کا ایک بہت بڑا علمی مرکز ہے۔

سیب (پھل) اور ایپل (ٹیکنالوجی کمپنی) دونوں ہی علم کے گراف میں موجود ہیں۔

صفحہ کی مطابقت کو بہتر طور پر سمجھنے کے لیے Google اداروں کے درمیان تعلقات کا استعمال کرتا ہے۔ "سیب" کا ایک مماثل نتیجہ جو سنتری اور کیلے کے بارے میں بات کرتا ہے وہ واضح طور پر پھل کے بارے میں ہے۔ لیکن ایک جو آئی فون، آئی پیڈ اور آئی او ایس کے بارے میں بات کرتا ہے وہ واضح طور پر ٹیکنالوجی کمپنی کے بارے میں ہے۔

یہ جزوی طور پر نالج گراف کی بدولت ہے کہ گوگل کلیدی الفاظ کی مماثلت سے آگے بڑھ سکتا ہے۔

بعض اوقات آپ تلاش کے نتائج بھی دیکھ سکتے ہیں جو سوال کے بظاہر اہم مطلوبہ الفاظ کا ذکر کرنے میں ناکام رہتے ہیں۔ مثال کے طور پر، "ایپل پیپر ایپ" کے لیے دوسرا نتیجہ لیں جس میں صفحہ پر کہیں بھی لفظ "ایپل" کا ذکر نہیں ہے۔


Google بتا سکتا ہے کہ یہ جزوی طور پر ایک متعلقہ نتیجہ ہے کیونکہ اس میں آئی فون اور آئی پیڈ جیسی ہستیوں کا ذکر ہے جو نالج گراف میں بلاشبہ ایپل سے قریبی تعلق رکھتے ہیں۔

سائیڈنوٹ: انٹرایکشن ڈیٹا اور نالج گراف ہی وہ ٹیکنالوجیز نہیں ہیں جنہیں گوگل سرچ کے استفسار سے کسی صفحہ کی مطابقت کو سمجھنے کے لیے استعمال کرتا ہے۔ زیادہ تر کام خود استفسار کے پیچھے معنی اور ارادے کو سمجھنے کے لیے ٹیکنالوجیز کا استعمال کرتے ہوئے مکمل کیا جاتا ہے، جیسے BERT اور RankBrain۔ گوگل بعض اوقات مزید متعلقہ نتائج فراہم کرنے کے لیے پردے کے پیچھے سوالات کو دوبارہ لکھتا ہے۔


تازگی

تازگی ایک سوال پر منحصر درجہ بندی کا عنصر ہے، مطلب یہ ہے کہ یہ کچھ نتائج کے لیے دوسروں سے زیادہ اہمیت رکھتا ہے۔

"ایمیزون پرائم پر نیا کیا ہے" جیسے استفسار کے لیے، تازگی اہم ہے کیونکہ تلاش کنندگان حال ہی میں شامل کردہ فلموں اور ٹی وی شوز کے بارے میں جاننا چاہتے ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ گوگل نئے شائع شدہ یا اپ ڈیٹ شدہ تلاش کے نتائج کو اونچا رکھتا ہے۔


"بہترین ہیڈ فون" جیسے سوالات کے لیے، تازگی اہمیت رکھتی ہے لیکن اتنی زیادہ نہیں۔ ہیڈ فون ٹیکنالوجی تیزی سے آگے بڑھتی ہے اس لیے 2015 کا نتیجہ زیادہ استعمال نہیں ہو گا، لیکن 2-3 ماہ قبل شائع ہونے والی پوسٹ اب بھی کارآمد رہے گی۔

گوگل یہ جانتا ہے اور وہ نتائج دکھاتا ہے جو پچھلے چند مہینوں میں اپ ڈیٹ یا شائع ہوئے تھے۔


ایسے سوالات بھی ہیں جہاں نتائج کی تازگی زیادہ تر غیر متعلقہ ہوتی ہے، جیسے کہ "ٹائی کیسے باندھی جائے۔" دہائیوں میں اس عمل کے بارے میں کچھ بھی نہیں بدلا ہے لہذا اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا کہ تلاش کے نتائج کل کے ہیں یا 1998 کے۔ گوگل یہ جانتا ہے اور اسے برسوں پہلے شائع ہونے والی پوسٹس کی درجہ بندی کے بارے میں کوئی پریشانی نہیں ہے۔


ٹاپیکل اتھارٹی

گوگل موضوع پر اتھارٹی کے ساتھ ویب سائٹس سے مواد کی درجہ بندی کرنا چاہتا ہے۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ گوگل کسی ویب سائٹ کو ایک موضوع کے بارے میں سوالات کے لیے نتائج کے اچھے ذریعہ کے طور پر دیکھ سکتا ہے لیکن دوسرے کو نہیں۔


گوگل اپنے ایک پیٹنٹ میں اس کے بارے میں بات کرتا ہے:

چاہے تلاش کا نظام کسی سائٹ کو مستند[اتھاریٹیٹو] سمجھتا ہے عام طور پر استفسار پر منحصر ہوگا۔ سرچ سسٹم سینٹرز فار ڈیزیز کنٹرول، "cdc.gov" کی سائٹ کو "CDC مچھروں کے کاٹنے سے روکنے" کے استفسار کے لیے ایک مستند سائٹ پر غور کر سکتا ہے، لیکن ہو سکتا ہے کہ اسی سائٹ کو اس کے لیے مستند[اتھاریٹیٹو] نہ سمجھے۔ "ریسٹورنٹ کی سفارشات" سے استفسار کریں۔

اگرچہ یہ گوگل کی طرف سے دائر کردہ بہت سے پیٹنٹ میں سے صرف ایک ہے، لیکن ہمیں اس بات کا ثبوت نظر آتا ہے کہ بہت سے سوالات کے تلاش کے نتائج میں "ٹاپیکل اتھارٹی" اہمیت رکھتی ہے۔

صرف "sous vide vacuum sealer" کے نتائج دیکھیں۔



یہاں، ہم نیو یارک ٹائمز کو آؤٹ رینک کرتے ہوئے سوس وائیڈ کوکنگ کے بارے میں دو چھوٹی سی سائٹس دیکھتے ہیں۔

اگرچہ یہاں بلاشبہ دیگر عوامل کارفرما ہیں، لیکن ایسا لگتا ہے کہ 'ٹاپیکل اتھارٹی' ان وجوہات میں سے ایک ہے جہاں یہ سائٹیں درجہ بندی کرتی ہیں۔

شاید یہی وجہ ہے کہ گوگل کی SEO اسٹارٹر گائیڈ ویب سائٹ کے مالکان کو بتاتی ہے:

ایک مخصوص علاقے میں مہارت اور اعتماد کے لیے شہرت پیدا کریں۔


صفحہ کی رفتار[پیج سپیڈ]


کوئی بھی صفحات کے لوڈ ہونے کا انتظار کرنا پسند نہیں کرتا، اور گوگل اسے جانتا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ انہوں نے 2010 میں ڈیسک ٹاپ کی تلاش اور 2018 میں موبائل تلاشوں کے لیے صفحہ کی رفتار کو درجہ بندی کا عنصر بنایا۔

بہت سے لوگ صفحہ کی رفتار کے بارے میں لٹک جاتے ہیں، لہذا یہ بات قابل غور ہے کہ آپ کے صفحات کو درجہ بندی کے لیے تیز رفتار ہونے کی ضرورت نہیں ہے۔ گوگل کا کہنا ہے کہ صفحہ کی رفتار صرف ان صفحات کے لیے ایک مسئلہ ہے جو "صارفین کو سست ترین تجربہ فراہم کرتے ہیں۔"

دوسرے لفظوں میں، پہلے سے تیز رفتار سائٹ سے چند ملی سیکنڈز منڈوانے سے درجہ بندی میں اضافہ ہونے کا امکان نہیں ہے۔ اسے صرف اتنا تیز ہونا چاہیے کہ صارفین پر منفی اثر نہ پڑے۔

آپ PageSpeed ​​Insights میں کسی بھی ویب صفحہ کی رفتار چیک کر سکتے ہیں، جو صفحہ کو تیز تر بنانے کے لیے تجاویز بھی تیار کرتا ہے۔



PageSpeed ​​Insights یہ بھی دکھاتی ہے کہ جب کور ویب وائٹلز کی بات آتی ہے تو آپ کا صفحہ کیسا ہوتا ہے۔

کور ویب وائٹلز تین میٹرکس پر مشتمل ہوتے ہیں جو آپ کے ویب صفحات کی لوڈنگ کارکردگی، انٹرایکٹیویٹی اور بصری استحکام کا اندازہ لگاتے ہیں۔ گوگل نے تصدیق کی ہے کہ کور ویب وائٹلز جون 2021 تک رینکنگ سگنل ہوں گے۔

آپ گوگل سرچ کنسول میں کور ویب وائٹلز رپورٹ کا استعمال کرتے ہوئے اپنی ویب سائٹ کے تمام صفحات کی کارکردگی دیکھ سکتے ہیں۔


اگر بہت سے یو آر ایل خراب کارکردگی کا مظاہرہ کر رہے ہیں یا بہتری کی ضرورت ہے، تو ایک ڈویلپر سے بات کریں۔


موبائل فرینڈلی:

گوگل کی 65% تلاشیں موبائل آلات پر ہوتی ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ موبائل دوستی 2015 سے موبائل پر ایک عنصر رہی ہے۔

2019 کے بعد سے، موبائل فرینڈلی بھی ڈیسک ٹاپ کی تلاش کے لیے ایک درجہ بندی کا عنصر ہے جس کی بدولت گوگل کی جانب سے موبائل فرسٹ انڈیکسنگ میں تبدیل کیا گیا ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ گوگل تمام آلات پر "بنیادی طور پر مواد کے موبائل ورژن کو انڈیکس اور درجہ بندی کے لیے استعمال کرتا ہے"۔

دوسرے لفظوں میں، موبائل دوستی کی کمی درجہ بندی کو ہر جگہ متاثر کر سکتی ہے۔

آپ گوگل کے موبائل فرینڈلی ٹیسٹ ٹول کا استعمال کرتے ہوئے، یا گوگل سرچ کنسول میں موبائل کے استعمال کی رپورٹ میں کسی بھی ویب صفحہ کی موبائل دوستی کی جانچ کر سکتے ہیں۔



Post a Comment

0 Comments