Ticker

3/recent/Posts

سرچ انجن نتائج کو کس طرح پرسنالائیز کرتے ہیں؟ - باب 1.4 - سرچ انجن آپٹیمائزیشن کی مکمل گائیڈ 2022 How search engines personalize search results || LETS EARN WITH AZHAR

 

باب 1.4

تلاش کے انجن تلاش کے نتائج کو کس طرح پرسنالائیز کرتے ہیں-

سرچ انجن سمجھتے ہیں کہ مختلف نتائج مختلف لوگوں کو پسند کرتے ہیں۔ اس لیے وہ ہر صارف کے لیے اپنے نتائج تیار کرتے ہیں۔

اگر آپ نے کبھی ایک ہی چیز کو متعدد آلات یا براؤزرز پر تلاش کیا ہے، تو آپ نے شاید اس پرسنالائیز کرنے کے اثرات دیکھے ہوں گے۔ نتائج اکثر مختلف عوامل کی بنیاد پر مختلف پوزیشنوں میں ظاہر ہوتے ہیں۔

یہ اس پرسنالائیزیشن کی وجہ سے ہے کہ اگر آپ SEO کر رہے ہیں، تو آپ درجہ بندی کی پوزیشنوں کو ٹریک کرنے کے لیے Ahrefs' Rank Tracker جیسے سرشار ٹول کو استعمال کرنے سے بہتر ہیں۔ ان ٹولز میں اطلاع دی گئی پوزیشن حقیقت کے قریب ہونے کا امکان ہے کیونکہ وہ ویب کو اس طرح براؤز کرتے ہیں جس سے سرچ انجنوں کو پرسنالائیز کرنے کے لیے زیادہ مفید معلومات نہیں ملتی ہیں۔


سرچ انجن نتائج کو کس طرح پرسنالائیز کرتے ہیں؟


گوگل کا کہنا ہے کہ "معلومات جیسے کہ آپ کا مقام، سرچ ہسٹری اور سرچ  سیٹنگز سبھی [ہمیں] آپ کے نتائج کو اس کے مطابق بنانے میں مدد کرتی ہیں جو اس وقت آپ کے لیے سب سے زیادہ مفید اور متعلقہ ہے۔"

آئیے ان تینوں چیزوں کو قریب سے دیکھتے ہیں۔


1. مقام

اگر آپ "italian restaurant" جیسی کوئی چیز تلاش کرتے ہیں، تو نقشے کے پیک کے تمام نتائج local restaurants ہیں۔

گوگل ایسا اس لیے کرتا ہے کہ آپ دوپہر کے کھانے کے لیے آدھے راستے پر پوری دنیا میں پرواز کرنے کا امکان نہیں رکھتے۔


لیکن گوگل میپ پیک کے باہر تلاش کے نتائج کو پرسنالائیز کرنے کے لیے آپ کے مقام کا بھی استعمال کرتا ہے۔ اگر ہم "italian restaurant" کے لیے اپنی تلاش پر نیچے سکرول کرتے ہیں، یہاں تک کہ TripAdvisor کے نتائج بھی پرسنلائیز ہوتے ہیں، اور ہم دیکھتے ہیں کہ بہت سے اعلی درجے کے نتائج local restaurants کی ویب سائٹس ہیں۔

یہ "گھر خریدیں" جیسے سوال کے لیے ایک جیسی کہانی ہے۔ Google قومی فہرستوں کے بجائے مقامی فہرستوں کے ساتھ صفحات واپس کرتا ہے کیونکہ آپ شاید کسی دوسرے ملک میں منتقل نہیں ہونا چاہتے۔

آپ کا مقام مقامی سوالات کے نتائج کو اس قدر ڈرامائی طور پر متاثر کرتا ہے کہ دو مختلف مقامات سے ایک ہی چیز کو تلاش کرتے وقت عملی طور پر کوئی اوورلیپ نہیں ہوتا ہے۔


2. زبان

گوگل جانتا ہے کہ Spanish users کو انگریزی نتائج دکھانے کا کوئی فائدہ نہیں ہے۔ یہی وجہ ہے کہ Google انگریزی تلاشوں کے لیے  YouTube SEO ٹیوٹوریل کے انگریزی ورژن اور Spanish searches کے لیے Spanish version کی درجہ بندی کرتا ہے۔

تاہم، گوگل ایسا کرنے کے لیے ویب سائٹ کے مالکان پر کسی حد تک انحصار کرتا ہے۔ اگر آپ کے پاس متعدد زبانوں میں صفحات ہیں، تو گوگل کو اس وقت تک احساس نہیں ہوگا جب تک کہ آپ انہیں نہ بتائیں۔

آپ یہ ایک HTML وصف کے ساتھ کر سکتے ہیں جسے hreflang کہتے ہیں۔

Hreflang تھوڑا پیچیدہ اور اس گائیڈ کے دائرہ کار سے بہت باہر ہے، لیکن بنیادی طور پر یہ کوڈ کا ایک چھوٹا ٹکڑا ہے جو مختلف زبانوں میں ایک ہی صفحہ کے متعدد ورژنز کے درمیان تعلق کو ظاہر کرتا ہے۔


3. سرچ ہسٹری

نتائج کو ذاتی بنانے کے لیے گوگل کی پرسنالئیزیشن کا استعمال کرنے کی شاید سب سے واضح مثال یہ ہے کہ جب وہ اگلی بار جب آپ وہی تلاش چلاتے ہیں تو پہلے کلک کیے گئے نتائج کو 'درجہ بندی' کرتا ہے۔

یہ ہمیشہ نہیں ہوتا ہے، لیکن ایسا لگتا ہے کہ یہ کافی عام ہے—خاص طور پر اگر آپ مختصر مدت میں متعدد بار صفحہ پر کلک کرتے یا ملاحظہ کرتے ہیں۔

آئیے اس کو سمیٹتے ہیں۔

یہ سمجھنا کہ سرچ انجن کیسے کام کرتے ہیں گوگل میں اعلیٰ درجہ بندی اور زیادہ ٹریفک حاصل کرنے کی طرف پہلا قدم ہے۔ اگر سرچ انجن آپ کے صفحات کو تلاش، کرال اور انڈیکس نہیں کر سکتے ہیں، تو آپ شروع کرنے سے پہلے ہی پانی میں ڈوب چکے ہیں۔

اگر آپ جاننا چاہتے ہیں کہ ایسا کیسے کیا جائے، اور SEO کے لیے اپنی ویب سائٹ کو کس طرح بہتر بنانا شروع کیا جائے، SEO کی بنیادی باتوں کے لیے ہماری گائیڈ پڑھیں۔

Post a Comment

0 Comments